Een thought leader positioneert zichzelf als autoriteit in zijn kennisveld. Voor zo'n strategie is het delen van kennis en expertise essentieel.
Lees meer over
Thought leadership positionering
Diverse consultants en consultancy-bureaus
Positioneren
Thought leadership
Expertise marketing
Vraag aan ons...heel divers natuurlijk, maar alle vragen hadden en hebben één ding gemeen: high caliber professionals, senior bestuurders, projectmanagers en programmamanagers willen laten zien wat ze in hun mars hebben.
Ze willen hun ervaring en expertise laten zien in hun websites, in blogs, in hun profiel, in whitepapers, opiniestukken, presentaties, visiestukken en managementboeken.
Toelichting
Een thought leadership positie is de enige positie waar je naar kunt streven. In alle takken van sport, maar in de high end zakelijke dienstverlening helemaal.
Werkwijze
Wij luisteren aandachtig naar de ervaring en de expertise van onze gesprekspartners. We kijken voor de profilering ook naar de persoonlijkheidseigenschappen die maken dat een consultant, bestuurder of projectmanager geknipt is voor wat hij of zij doet.
Maar het belangrijkste: wij doen dit radicaal vanuit het perspectief van een opdrachtgever: wat heeft die aan de informatie. Dat werkt.
Resultaat
Wij hebben inmiddels 25 jaar ervaring met het positioneren van consultants, consultancybureaus, bestuurders, projectmanagers en programmamanagers.
Tags:
ghostwriting, whitepaper, managementboek, contentmarketing, expertise, free publicity, personal branding