Een thought leader positioneert zichzelf als autoriteit in zijn kennisveld. Voor zo'n strategie is het delen van kennis en expertise essentieel.
Lees meer over
Thematisch magazine
Boer & Croon Corporate Finance
Positioneren
Thought leadership
Expertise marketing
Vraag aan ons: “Kunnen jullie het C-niveau van bank-besturend Nederland interesseren voor de expertise van Boer & Croon Corporate Finance?”
Toelichting
Boer & Croon Corporate Finance groeide en wilde graag blijven groeien. De unit richtte zich op Nederlandse banken, maar was zich goed bewust van het feit dat daar de boardroom zich oriënteerde op ontwikkelingen in het buitenland, met name hun silo-infrastructuur en de komst van fintechs en digitally native banks.
Werkwijze
Samen met financieel expert Conny Dorrestijn hebben we een thematisch corporate magazine gemaakt, rondom baanbrekend Amerikaans onderzoek naar de toekomst van bankieren en de gevolgen daarvan voor traditionele banken.
Resultaat
De vertaling van dit onderzoek naar de Nederlandse markt was een wake-up call.
Tags:
thematisch magazine, corporate magazine, interviews, research, redactie